'All you have to do is stay'

Coraz częściej mówi się w moim otoczeniu o samoakceptacji, a dokładniej o jej braku. BRAK SAMOAKCEPTACJI. Zaczęłam się zastanawiać nad znaczeniem tych słów w życiu każdego człowieka. Jak na nie wpływają? Co zmieniają? Jakie przynoszą skutki?

Zaczęłam się również zastanawiać, czy ja jestem osobą, która w pełni akceptuje siebie- swój wygląd, swój charakter, swoje zachowanie. Myślę, że jest to coś nad czym każdy powinien się zastanowić. Czy akceptuję siebie? Czy chce coś w swoim życiu zmienić? A jeśli tak, jaką drogę wybrać? Chyba nie spotkałam osoby, która nie ma żadnego 'ale' do siebie. Byłoby to nawet dziwne, bo jesteśmy tylko ludźmi, a chwile słabości są czymś, czego nie jesteśmy w stanie uniknąć. Tylko właściwie z czego wynika nasza samoocena?

PORÓWNANIE, ZAZDROŚĆ, OPINIA
To moim zdaniem trzy najbardziej powiązane słowa z brakiem samoakceptacji. 
Jako ludzie nie jesteśmy w stanie ich ominąć. Zawsze będziemy się do kogoś porównywać, zawsze będziemy komuś czegoś zazdrościć i nigdy nie unikniemy tego, że ktoś mówi coś na nasz temat. 
Tylko dlaczego prowadzi to do śmiertelnych rzeczy, jak głodówki, anoreksja, a nawet samobójstwa?

Zawsze mamy możliwość pracy nad swoim wyglądem czy charakterem, zależy to tylko od naszych chęci. No właśnie, ale czy to są w 100% nasze chęci? Czy naprawdę potrzebujemy zmian, czy raczej robimy to dla kogoś- żeby coś udowodnić. Jeśli znamy swoją wartość i przede wszystkim mamy świadomość, że znamy siebie, to dlaczego musimy pokazać komuś, że nie ma racji?

Zauważyłam też, że ludzie coraz częściej mówią rzeczy, aby celowo sprawić komuś przykrość, niekoniecznie zgadzając się z wypowiadanymi słowami, co może niektórych zranić. Nie rozumiem tego. Dlaczego taką radość sprawia czyjaś krzywda?















bomberka-  klik
spodnie- klik
t-shirt- klik
buty- klik
bransoletka- klik

Znajdź mnie:
instagram: bargiel_ek
snapchat: aliss4you
musical.ly: bargiel_
ask: Alice_







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

50 faktów o mnie

Don't go look at me with that look in your eye

’No tears left to cry’