Ulubieńcy wakacji

Hejka!

Za kilka dni szkoła... Tegoroczne wakacje minęły mi zdecydowanie szybciej niż w poprzednich latach, ale mimo to, były to jedne z najlepszych wakacji w moim życiu. 
Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami wakacji, czyli z rzeczami, z którymi nie mogłam rozstać się przez całe dwa miesiące. Podzieliłam je na 5 kategorii.



1. KOSMETYKI

Pierwszym kosmetykiem jest puder ryżowy z firmy Bell. Cena naprawdę nie jest wysoka, a jak dla mnie produkt sprawdza się świetnie. 

                                       
O odpowiednikach matowych pomadekk Kylie Jenner- ,,K-lips" napewno większość z Was słyszała. Udało mi się przetestować dwie z nich: ,,Milky Brown''  oraz ,,Sweety''. Moim zdaniem mają dobrą pigmentację i długo utrzymują się na ustach. 




Jeśli chodzi o perfumę, to postawiłam na lekką mgiełkę od Rihanny ,,nude''. 


                                             

2. KSIĄŻKI

Przeczytałam dwie książki autorki Jennifer L. Armentrout: 1 część ,,Obsydian'' i druga ,,Onyks''. Jak jesteście ze mną dłużej, wiecie, że nie lubię książek ani filmów fantasy, ale te są naprawdę godne polecenia. Z tego co widziałam, dalszy ciąg historii opisany jest jeszcze w trzech książkach, więc mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać. 


3. MUZYKA

Ulubiona piosenka zmienia mi się tak często, że nie potrafiłam wybrać jednej:

- Despacito- Luis Fonsi, Daddy Yanke ft Justin Bieber

- Prying- Keysha



- Silence- Marshmello ft. Khalid 




- Friends- BloodPop ft. Justin Bieber



- Bogin, C'ste la Vie, Kawa i Xanax- QueQuality


4. FILMY

Nie udało mi się obejrzeć wielu filmów w ciągu tych wakacji. Filmy ,,Zanim się pojawiłeś'' i ,,ponad wszystko'' napewno wszyscy kojarzą. Mnie naprawdę wzruszyły. Historie są przepiękne i zdecydowanie warte polecenia. 






5. WYDARZENIA/WSPOMNIENIA

Spędziłam te wakacje  z naprawdę super osobami. Poznałam wiele cudownych ludzi, które w bardzo krótkim czasie potrafiły zmienić moje życie. 

Wydarzyło się mnóstwo rzeczy, jednak do najlepszych napewno należy mój wyjazd nad morze z przyjaciółką oraz wyjazd do miasta, w którym jestem zakochana już od pięciu lat, czyli do Pragi. 











Mam nadzieje, że Wasze wakacje także były udane!  

                                                                         AB



Znajdź mnie: 
Instagram: bargiel_ek
Snapchat: aliss4you 
Ask: Alice_
Musical.ly: bargiel_

Napisz do mnie: alissblooog@vp.pl



Komentarze

  1. U mnie dużo się działo i nawet nie zauważyłam jak szybko mi te wakacje minęły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak u mnie :)) cieszę się, że miło je spędziłaś ❤️

      Usuń
  2. Bardzo fajny post. Widać , że miałaś bardzo udane wakacje :)!

    Pozdrawiam :*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje, że Twoje też były super! ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy post dodatkowo ślicznie zdjęcia! Moje wakacje również całkiem udane. Zapraszam do siebie na zoio jakbyś czegoś potrzebowała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

50 faktów o mnie

Don't go look at me with that look in your eye

’No tears left to cry’