Get the look #1

Hej.

Chciałabym rozpocząć nową serię postów. ,,Get the look"- czyli ,,miej tą stylizację"/,,wyglądaj tak" (słyszałam różne tłumaczenia) to posty, w których pokazuję stylizację sławnych osób i dobieram sieciówkowe odpowiedniki poszczególnych ubrań. To, czy pojawi się więcej takich postów, zależy od tego, czy spodoba się Wam ten pomysł, więc proszę dajcie mi znać na dole lub na którymś            z medii społecznościowych. Dzisiaj przygotowałam dla Was 3 stylizacje Gigi Hadid, czyli amerykańskiej modelki związanej z agencją IMG Models.


1. 


trencz- KLIK
sweter- KLIK
 spodnie typu mom fit- KLIK
buty- KLIK
torebka- KLIK
okulary- KLIK


2. 

t-shirt- KLIK
spodnie- KLIK
kurtka- KLIK lub KLIK
buty- KLIK
torebka- KLIK
okulary- KLIK

3.

Podobny obraz

top-KLIK
spodnie- KLIK
torebka- KLIK
buty- KLIK
okulary- KLIK



AB



znajdź mnie:
instagram: bargiel_ek
snapchat: aliss4you
ask: Alice_
musical.ly: bargiel_

napisz do mnie: alissblooog@vp.pl

Komentarze

  1. Uwielbiam stylizacje Gigi! Ma świetny styl. Jest moją najwiekszą inspiracją:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

50 faktów o mnie

Don't go look at me with that look in your eye

’No tears left to cry’