Don't go look at me with that look in your eye


Pewni siebie ludzie kojarzą się z silniejszymi i osiągającymi więcej. Cecha ta zdecydowanie pomaga w życiu.
Pewność, nie oznacza jednak tego, że mamy patrzeć na wszystkich z góry, nie zwracać uwagi na niczyje poglądy i uważać się za najlepszych na świecie. Dla mnie jest to przede wszystkim to, że nie czuję się gorsza od innych i wiem, że nie muszę nikomu niczego udowadniać. Wszystko co robię, robię dla siebie, a to jaki ktoś ma do tego stosunek jest tylko i wyłącznie jego sprawą.

Nie zawsze miałam takie zdanie i nie zawsze uważałam, że taka cecha jest mi potrzebna. Wydaje mi się, że zdecydowanie czuje się pewniej niż kilka lat temu. To nie tylko "zasługa’’ tego, że jestem coraz starsza, czy poszczególnych wydarzeń w życiu. Walczyłam długo, aby być w tym miejscu w którym jestem teraz i mieć takie, a nie inne podejście. Tak naprawdę dalej walczę. I to jest ważne- nie poddawać się, dopóki nie osiągniecie wymarzonego celu.













spódnica:H&M
sweter:ZARA
buty:CCC



znajdź mnie:
instagram: bargiel_ek
snapchat: aliss4you

Komentarze

  1. W szczególności zgadzam się z ostatnim zdaniem. Trzeba walczyć dopóki nie osiągniemy wyznaczonego celu :) Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

50 faktów o mnie

’No tears left to cry’