50 faktów o mnie

Hejka!

Dziś w końcu przychodzę z bardzo popularnym tagiem, który znajdziecie już napewno na każdym blogu. Mowa tu o tagu ,,50 faktów o mnie''. Szczerze, nie sądziłam, że znalezienie i napisanie takiej liczby informacji o sobie może być aż tak trudne, dlatego troszke mi to zajęło. Zaczynajmy :) 


1. Strasznie nie lubię swojego imienia. Zdecydowanie wolę angielski odpowiednik.

2. Mam 14 lat, a po wakacjach idę do drugiej klasy gimnazjum.

3. Mieszkam w Bielsku Białej

4. Ale wole miasta, w których jest dużo ludzi i ciągle coś sie dzieje.

5. Interesuję się tańcem, pływaniem i modą.

6. Jestem jedynaczką. W dzieciństwie pytano mnie czy chcę mieć rodzeństwo, na co odpowiadałam, że wyrzucę je przez okno.

7. Mam wadę wzroku -4,5 na prawe oko i 3,25 na lewe.

8. Kocham spać :)

9. Jestem uzależniona od świeczek, herbaty i telefonu 

10. A najwięcej czasu poświęcam snapowi.

11. Jestem Belieberką, co już pewnie większość z Was wie,

12. ale słucham wszystkiego oprócz disco polo, metalu i rock'a.


13. Uwielbiam robić zdjęcia, a jeszcze bardziej do nich pozować.

14. Czytam tylko książki obyczajowe.

15. Nie jestem fanką filmów sains fiction, przemawiają do mnie głównie dramaty i komedie romantyczne.

16. Moją ulubioną kawą jest szarlotkowe latte.

17. Kocham ananasy.


18. Mam kotkę i króliczka.

19. Jestem dość zorganizowaną osobą.

20. Wszystko muszę mieć zaplanowane wcześniej. Zapisuję to w kalendarzu, z którym jestem nierozłączna.

21. W moim pokoju zazwyczaj panuje nieład artystyczny.

22. Za każdym razem gdy gdzieś jadę, biorę ze sobą swoją poduszkę.

23. Moim największym marzeniem jest odwiedzenie USA. 

24. Kocham zwiedzać, poznawać nowe rzeczy i osoby.

25. Jestem typowym ścisłowcem. Nie bez powodu chodzę do klasy matematycznej.

26. Panicznie boję się pająków.

27. Potrafię się śmiać nawet z jednego słowa wypowiedzianego przez kogoś. 

28. Jestem bardzo niecierpliwa

29. Wolę słuchać niż mówić.

30. Dużo osób uważa że mam świetną pamięć. Jak byłam młodsza, wykorzystywałam to w konkursach recytatorskich.

31. Jestem typem obserwatora. Muszę najpierw wszystko wybadać.



32. 3 lata temu próbowałam napisać własną książkę. Po 3 rozdziałach, które w sumie zajęły 4 kartki A4( grubą czcionką i ze zdjęciami), stwierdziłam, że to nie dla mnie.

33. Pierwszym filmem na którym byłam w kinie był Shrek.

34. Mam ochotę zabić ludzi, którzy strzelają przy mnie na kościach.

35. Okropnie wkurzają mnie osoby, które się spóźniają. 

36. Nie toleruje także podlizywania się i narzucania.

37. Nigdy niczego nie zgubiłam.

38. Moje ulubione kolory to biały, czarny, szary i pódrowy róż. 

39. Najczęściej ubrania kupuje w Zarze oraz H&M.

40. Noszę tylko białe skarpetki.

41. Nigdy nie wyszłabym na ulice w dresie, ale w domu nie ma opcji żebym męczyła sie w jeansach.

42. Nienawidzę kolczyków i naszyjników. 

43. Zazwyczaj nie noszę torebek, a wszystkie rzeczy chowam po kieszeniach. 

44. Strasznie stresuje mnie sytuacja, kiedy w czasie konwersacji nastaje cisza, a ja nie wiem co powiedzieć.

45. Mam totalnie gdzieś opinie na mój temat :) 


46. Na swoje drugie urodziny dostałam lalkę ,,Szuszu''( nie wiem jak to się pisze) i mam ją do tej pory, razem z wszystkimi akcesoriami. 

47. Bardzo często mam słomiany zapał, zaczynam kilka rzeczy, a rzadnej nie kończę. 

48. Często wydaje mi się, że przyciągam myślami osoby i zdarzenia. 

49. Mam cienkie włosy, które się puszą i delikatnie kręcą. 

50. Wole jak zdjęcia robią mi osoby które znam, więc najcześciej robi je moja przyjaciółka Zuzia( ig: szyndler_)


Mam nadzieje że post Wam sie spodobał. Jestem ciekawa, czy któryś punkt pasuje również do Was? Dziękuję za uwagę :)

Znajdź mnie:
Instagram: bargiel_ek
Snapchat: aliss4you
Ask: Alice_ 
Musical.ly: aliss321
Tumblr: aliss321





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Don't go look at me with that look in your eye

’No tears left to cry’